اخبار

IMAGE تکذیب حضور در اجلاس سراسری و ملی یکصد برند برتر و ارزش آفرین
دوشنبه, 13 آذر 1396
احتراما به استحضار می رسانم "اجلاس سراسری و ملی یکصد برند برتر و ارزش آفرین" که قرار است در روز 23 اسفندماه در مرکز همایش های صداوسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شودفاقد وجاهت قانونی است.  
IMAGE چهارمین جشن تقدیر از برند های برتر مراکز تجاری
شنبه, 13 آبان 1396
در این سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور به ابعاد مختلف برندسازی اشاره نمود و به تحلیل مراکز تجاری و برندها در سطح جهان پرداخت        
IMAGE برنامه سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در Kish Invex 2017
چهارشنبه, 12 مهر 1396
به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا EBC*L ،{یازدهم آبان ماه نود و شش سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در مراسم Kish Invex 2017 با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار و برندها  در محل جزیره کیش برگزار می...
IMAGE انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز
شنبه, 01 مهر 1396
انتخاب شایسته­ ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز، به پاس تألیف و ترجمه­ی کتاب­های نوسازی برند، برندسازی شهری، برند سازی شهرهای کوچک و گردشگری، برندسازی حلال و...

 

انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز

 

96 016

انتخاب شایسته­ ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز، به پاس تألیف و ترجمه­ی کتاب­های نوسازی برند، برندسازی شهری، برند سازی شهرهای کوچک و گردشگری، برندسازی حلال و برندسازی یک هفته ایی در چهارمین همایش برندهای برتر.

تألیفات دیگر دکتر فضلی پور عبارت است از:

راهبرد برند، برند سازی در سی روز، جایگاه سازی برند، داستان سرایی برند، برندسازی دیجیتال، برندسازی حلال، رهبری برند، برندسازی شخصی، ارزش گذاری برند، ریسک برند، برندسازی ملی، برندسازی مد، برندسازی کسب و کارهای کوچک، برندسازی B2B ، آینده تا ابد ادامه دارد، لکسوس و درخت زیتون، وکلای آینده، MBA به روش هاروارد و جنون قدرت.

96 016 image 01

 96 016 image 02
 96 016 image 03

banner ulepress

banner ebcl