اخبار

IMAGE برنامه سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در Kish Invex 2017
چهارشنبه, 12 مهر 1396
به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا EBC*L ،{یازدهم آبان ماه نود و شش سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در مراسم Kish Invex 2017 با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار و برندها  در محل جزیره کیش برگزار می...
IMAGE انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز
شنبه, 01 مهر 1396
انتخاب شایسته­ ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز، به پاس تألیف و ترجمه­ی کتاب­های نوسازی برند، برندسازی شهری، برند سازی شهرهای کوچک و گردشگری، برندسازی حلال و...
IMAGE گفتگوی ویژه با دکتر عظیم فضلی پور: برند در فضای تجارت جهانی
چهارشنبه, 08 شهریور 1396
در این گفتگو به مسائل برند ملی،برندسازی در فضای تحریم و برجام،معاهده لیسبون، جایزه شایستگی مدیریت اتحادیهاروپا، ارزش گذاری برند، کپی رایت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تجارت منصفانه و تبریز ۲۰۱۸ پرداخته شده است
IMAGE مقام بخش خصوصی: شفافیت صورت های مالی در بورس زمینه ساز سوددهی است
دوشنبه, 06 شهریور 1396
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «بهرام شکوری» امروز (دوشنبه) در نشست «نقش برندینگ در توسعه فعالیت های معدنی» در اتاق ایران افزود: برندینگ مزیت رقابتی را فراهم می سازد. برای نمونه سنگ آهن صادراتی کشور به دلیل...

 

برنامه زنده جزیره مهربانی با حضور دکتر عظیم فضلی پور

 

96 010

جمعه 2 تیرماه از شبه پنج سیما

به گزارش روابط عمومی EBC*L برنامه جزیره مهربانی با حضور دکتر عظیم فضلی پور در بامداد شنبه 3 تیر به صورت زنده از شبکه پنج سیما و در جزیره ی زیبای کیش با موضوع کارآفرینی به روی آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت.

 

دکتر عظیم فضلی پور در ابتدا به برندسازی شهری جزیره کیش پرداخت و با توجه به موضوع برنامه به پنج اصل کارآفرینی اشاره کردند.
1. ایده 
2. زمان
3. تیم تخصصی 
4. مدل تجارت
5.برآورد هزینه
و البته از همه مهمتر به درک موقعیت در زمان قدم گذاشتن بر پله شروع هر حرکتی اشاره کردند.
در ادامه رئیس کمیته ملی استاندارد ارزش گذاری برند به پتانسیل جوانان در ایران و به سوء مدیریت کشور در زمینه کارآفرینی و در حمایت کمپین پوشاک ایرانی اشاره به قانون 1701 انگلستان پرداخت و به بحث حمایت از تولید ایرانی و برند ملی پرداخت.
وی با اشاره به تغییر ذائقه مردم به کالای خارجی گفت: وقتی که ما در مردم تغییر ذائقه را می¬بینیم دیگر نباید انتظار از تولید ملی و امنیت شغلی را داشته باشیم.
این استاد دانشگاه در ادامه گفتگو به پاسخ مجری نسبت به اخلاق مداری در جامعه ادامه داد: که رسالت اخلاق و بخشش می¬تواند از سازمان صدا و سیما در این ماه مبارک رمضان شروع شود.
جهت ملاحظه خبر به آپارات و دیگر شبکه های مجازی مراجعه نمائید.
 
 
 
 

 

banner ulepress

banner ebcl