مجله دنیای برند

اخبار

IMAGE تکذیب حضور در اجلاس سراسری و ملی یکصد برند برتر و ارزش آفرین
دوشنبه, 13 آذر 1396
احتراما به استحضار می رسانم "اجلاس سراسری و ملی یکصد برند برتر و ارزش آفرین" که قرار است در روز 23 اسفندماه در مرکز همایش های صداوسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شودفاقد وجاهت قانونی است.  
IMAGE چهارمین جشن تقدیر از برند های برتر مراکز تجاری
شنبه, 13 آبان 1396
در این سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور به ابعاد مختلف برندسازی اشاره نمود و به تحلیل مراکز تجاری و برندها در سطح جهان پرداخت        
IMAGE برنامه سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در Kish Invex 2017
چهارشنبه, 12 مهر 1396
به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا EBC*L ،{یازدهم آبان ماه نود و شش سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور در مراسم Kish Invex 2017 با حضور مدیران و صاحبان کسب و کار و برندها  در محل جزیره کیش برگزار می...
IMAGE انتخاب شایسته ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز
شنبه, 01 مهر 1396
انتخاب شایسته­ ی دکتر عظیم فضلی پور، پدر علم برندینگ ایران و مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز، به پاس تألیف و ترجمه­ی کتاب­های نوسازی برند، برندسازی شهری، برند سازی شهرهای کوچک و گردشگری، برندسازی حلال و...

 

برنامه زنده جزیره مهربانی با حضور دکتر عظیم فضلی پور

 

96 010

جمعه 2 تیرماه از شبه پنج سیما

به گزارش روابط عمومی EBC*L برنامه جزیره مهربانی با حضور دکتر عظیم فضلی پور در بامداد شنبه 3 تیر به صورت زنده از شبکه پنج سیما و در جزیره ی زیبای کیش با موضوع کارآفرینی به روی آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رفت.

 

دکتر عظیم فضلی پور در ابتدا به برندسازی شهری جزیره کیش پرداخت و با توجه به موضوع برنامه به پنج اصل کارآفرینی اشاره کردند.
1. ایده 
2. زمان
3. تیم تخصصی 
4. مدل تجارت
5.برآورد هزینه
و البته از همه مهمتر به درک موقعیت در زمان قدم گذاشتن بر پله شروع هر حرکتی اشاره کردند.
در ادامه رئیس کمیته ملی استاندارد ارزش گذاری برند به پتانسیل جوانان در ایران و به سوء مدیریت کشور در زمینه کارآفرینی و در حمایت کمپین پوشاک ایرانی اشاره به قانون 1701 انگلستان پرداخت و به بحث حمایت از تولید ایرانی و برند ملی پرداخت.
وی با اشاره به تغییر ذائقه مردم به کالای خارجی گفت: وقتی که ما در مردم تغییر ذائقه را می¬بینیم دیگر نباید انتظار از تولید ملی و امنیت شغلی را داشته باشیم.
این استاد دانشگاه در ادامه گفتگو به پاسخ مجری نسبت به اخلاق مداری در جامعه ادامه داد: که رسالت اخلاق و بخشش می¬تواند از سازمان صدا و سیما در این ماه مبارک رمضان شروع شود.
جهت ملاحظه خبر به آپارات و دیگر شبکه های مجازی مراجعه نمائید.
 
 
 
 

 

banner brandworld

banner ulepress

banner ebcl