اخبار

IMAGE گفتگوی ویژه با دکتر عظیم فضلی پور: برند در فضای تجارت جهانی
چهارشنبه, 08 شهریور 1396
در این گفتگو به مسائل برند ملی،برندسازی در فضای تحریم و برجام،معاهده لیسبون، جایزه شایستگی مدیریت اتحادیهاروپا، ارزش گذاری برند، کپی رایت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تجارت منصفانه و تبریز ۲۰۱۸ پرداخته شده است
IMAGE مقام بخش خصوصی: شفافیت صورت های مالی در بورس زمینه ساز سوددهی است
دوشنبه, 06 شهریور 1396
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «بهرام شکوری» امروز (دوشنبه) در نشست «نقش برندینگ در توسعه فعالیت های معدنی» در اتاق ایران افزود: برندینگ مزیت رقابتی را فراهم می سازد. برای نمونه سنگ آهن صادراتی کشور به دلیل...
IMAGE برگزاری نشست نقش برندینگ در توسعه فعالیت های معدنی
شنبه, 04 شهریور 1396
برگزاری نشست برندینگ در توسعه فعالیت های معدنی با حضور رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران و رئیس کلینیک برند سوئیس دوشنبه 6 شهریورماه 10 الی 13 - مکان : اتاق بازرگانی صنایع و معادن
IMAGE سمینار جهانی سازی و تجاری سازی برند
جمعه, 03 شهریور 1396
دفتر شایستگی مدیریت تجاری اتحادیه اروپا EBC*L با همکاری دبیرخانه کنفرانس بین المللی ایران 1404 بر گزار می کند؛  سمینار جهانی سازی و تجاری سازی برند
IMAGE تکذیب حضور درهمایش نقش بانوان در برندهای پایدار
دوشنبه, 16 مرداد 1396
تکذیب حضور در همایش نقش بانوان در برندهای پایدار بدینوسیله اعلام می­دارم طی روزهای اخیر اطلاعیه ایی مبنی بر برگزاری " همایش نقش بانوان در برندهای پایدار" منتشر شده است و به صورت کذب اعلام شده که از جمله اساتید این همایش...

 "برند" کلید پرواز بخش معدن و صنایع معدنی ایران در بازارهای جهانی

96 001فولاد سازان ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی نیاز به ثبت جهانی برند دارند.

دکتر عظیم فضلی پور رئیس کلینیک برند در ایران در سمینار روشهای مدرن فروش و بازاریابی فولاد استیل پرایس گفت: خام فروشی سنگ آهن، واردات فولاد، عدم تناسب استخراج و تولید مواد معدنی و نبود زیرساختنهای حمل و نقل و از همه بدتر نبود برند برای محصولات معدن و صنایع معدنی ایران سبب شده تا زنجیره فولاد در ایران با مشکلات اساسی روبرو شود.

وی ایجاد شرکت فولادسازی پوسکو کره جنوبی را یک مدل موفق خواند و افزود: دولت کره جنوبی که در یک بازه زمانی آرزو داشت همانند ایران شود هم اکنون شرکت فولاد سازی پوسکو کره جنوبی را بدون برخورداری از سنگ آهن و زغالسنگ به فولاد سازان بزرگ جهان تبدیل کرده است. در صورتیکه در کشورمان با برخورداری از ذخایر عظیم مواد اولیه دچار یک عدم توازن در زنجیره فولاد هستیم.

96 002
فضلی پور خاطرنشان کرد: تجاری سازی و جهانی سازی برند و در نهایت ثبت آن در شرایطی که ایران برنامه دارد که گامهای اساسی در تولید فولاد بردارد باید جزء برنامه های اساسی شرکت های معدن و صنایع معدنی باشد تا بتوانند در بازار پیچیده فولاد و معدن قدرت نمایی کنند.
خوانندگان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از متن کامل سخنرانی دکتر عظیم فضلی پور رئیس کلینیک برند در ایران به فایل پیوست مراجعه کنند.

               

banner ulepress

banner ebcl